We zijn weer enkele dagen verder en ik ben ondertussen wel gewend aan het uurverschil. Dinsdag letten we weer op de kinderen in de voormiddag en in de namiddag bracht Tod Matthias en mij naar 'the mall'. Daar zijn we dan gaan shoppen, het is eigenlijk kleiner dan ons shopping center, maar amai zoveel toffe dingen gezien daar. Ik kocht nieuwe flip-flops en een nieuw tasje vermits de mijne kapot zijn. Ik kocht ook nog enkele kleren. In 'the mall' was er een JC Penney, Claire's, Payless (schoenenwinkel), Famous Footwear, Buckles, Hallmark, en nog enkele winkels. Het was dus zeker een vruchtbare shoppingdag haha. 's Avonds aten we overheerlijke pasta, de Matths lustte het blijkbaar ook heel graag want hij nam meerdere porties. Toen de kinderen in bed lagen, zei Tod dat we weer een film mochten kiezen. Dit keer kozen we voor Avatar. Vermits dat een heel lange film is, besloten we de film in twee keren te zien. We gingen dus iets vroeger slapen dan de dag voordien. Gisteren heb ik dan voor het eerst wat langer geslapen. Ik was wel weer rond 7-8u wakker geworden, maar ben dan toch terug in slaap gevallen tot iets na 10u. Zalig. Ook de Matths had goed geslapen en wat langer. Gisteren zijn we naar Walmart geweest en wow deze is nog groter dan die in Colby. Het is daar reusachtig. Tod haalde dan alles in huis voor het avondeten: taco's :) 
Na het avondeten maakten de kinderen zich stilaan klaar voor hun T-ball game (baseball voor kleine kinderen eigenlijk). Dat begon om 19u en wij zijn dus mee gaan kijken. Dat was echt heel schattig haha. Het was tof om naar te kijken. Nadien hebben we buiten nog even gespeeld. Eerst speelden ze nog wat baseball en daarna speelde ik even mee voetbal. Dan gingen de kinderen slapen en konden wij verderkijken naar onze film. 
En dan gisteren was het weer hetzelfde in de voormiddag. Maar in de namiddag wilden wij gaan zwemmen en net toen ik dat wilde vragen, kwam Tod naar ons en vroeg of wij met z'n tweëe wilden gaan zwemmen :) dat was dus een ja! Tod zette Matths en mij af aan het zwembad en het relaxen kon beginnen.
We besloten eerst een beetje te zonne waarna we besloten in het diepe zwembad te springen, allee eigenlijk was dat helemaal niet zo diep maar kom :p
Toen we daar even genoeg van hadden, gingen we naar de lazy river, je krijgt dan eigenlijk gewoon een band waar je moet in gaan zitten en dan volg je de stroming mee en kunt zo rustig genieten van het water en de zon en het nietsdoen :D
We bleven 2uur in het openluchtzwembad en dan kwam Tod ons weer halen. Het avondmaal ditmaal was pizza :) mmmm heerlijk en het dessert was een chocolate chip cookie in de vorm van een pizza met ongeveer dezelfde grootte, heerlijk!!
Na het avondeten nam Tod ons mee downtown zodat we nog eens konden proberen geld af te halen en ondertussen is in de winkeletages rondkijken. Terug thuis en toen de kinderen in bed lagen keken we weer wat tv en dan gingen we zelf slapen.



Leave a Reply.