Om verder te gaan waar ik was gebleven laatste keer:
Die dag dat ik mijn blog schreef, had ik dus nog een basketbalwedstrijd en die was in Goodland: onze rivalen haha.
De gym daar was echt raar! Want tijdens de wedstrijd moesten wij met onze rug naar het publiek staan en dan om een cheer te doen moesten we ons omdraaien. Dat lukte niet altijd even goed, dus soms leverde dat echt grappige momenten op :p. Maar het grappigste moment was waarschijnlijk na de meisjeswedstrijd en voor de jongenswedstrijd! Zoals gewoonlijk is er dan het nationaal volkslied en wij moeten ons dan allemaal naar de vlag richten en 1 arm voor ons gebogen houden en de andere op onze rug (oke niet echt de beste verklaring maar maakt niet zo veel uit :D). Dus wij richtten ons naar de vlag en dan bleek iedereen naar een andere vlag te richten dat iemand vasthad. Wij draaiden ons om en richtten ook naar daar. Ik zei nog voor de grap, stel u voor dat die beginnen te stappen, dan staan we er schoon en natuurlijk dat was juist wat gebeurde! Ze begonnen te stappen met de vlag en we moesten dus mee volgen he. Wij ons dus beetje bij beetje omdraaien om de vlag te volgen en ik ging er echt aan!! En ik was niet alleen, wij moesten echt zooo hard lachen :p. We hoopten dan dat het snel over zou zijn, maar nee, was er eerst een heeeeel lange uitleg en onze arm begon echt zeer te doen van die omhoog te houden haha. Maar dus de meisjes wonnen, de jongens verloren spijtig genoeg. Maar eigenlijk was het dit keer echt wel volledig hun eigen fout! Ze waren goed bezig, maar op het einde lieten ze het een beetje afweten en dan kwam het andere team op voorsprong en dan maakte ons team constant fouten en ja zo kon het andere team steeds verder uitlopen op ons en zo verloren we. 

Omdat het zo lang geleden is het veel te veel om alles te vertellen, dus zal ik een beetje hoogtepunten opsommen :p.
Op 8 februari was het Jude's verjaardag, hij werd 4. We deden cadeautjes en aten ijstaart, zijn feestje met de familie was op zaterdag. De dag nadien moest ik cheeren en spijtig genoeg verloren zowel de jongens als de meisjes (de meisjes met 1 punt :o). 's Avonds keek ik nog naar Burlesque :p goeie film! Ik moest de volgende dag niet naar school dus kon ik wat langer opblijven he. 
Op school gaat alles nog steeds goed. Bij Engels hebben we deze week een toets gehad van het boek 'Night' dat we hebben moeten lezen. Dat is een boek van Elie Wiesel over zijn belevenis in Auschwitz! Echt een goed boek, ik kan het iedereen aanraden!!
Op Valentijnsdag had Madison cupcakes naar school gebracht om tijdens de Spaanse les uit te delen en die les hadden we eigenlijk gewoon knutselles... We mochten al haar knutselspullen gebruiken en moesten dan iets voor Valentijn maken :p. Na Spaans hadden we dan weer een basketbalwedstrijd, dit keer in Holcomb en weer verloren zowel jongens als meisjes :s. 
Oh en op 16 februari wilden ze tijdens cheer practice elke senior in de lucht steken, mij dus ook! Amai ik had toch wat schrik zne, ik ben dat niet meer gewoon om in de lucht gestoken te worden e. Maar ik heb het toch maar gedaan, jeej :D. 
De dag nadien was het senior winter sports recognition en pink night (actie tegen borstkanker). We kregen dus een roze T-shirt en een andere rok en een roze strik voor in ons haar. We waren ook maar met 9 om te cheeren. Mijn gastgezin was spijtig genoeg weg, dus zou ik normaal alleen de senior recognition moeten doen, maar op het laatste moment overtuigde ik Mr. Nickols nog om met mij mee te gaan :) Dat was beter dan dat ik alleen had moeten stappen zne! Dit keer wonnen de meisjes weer, de jongens zoals gewoonlijk verloren. 
Op zaterdag was er een Forensics meet bij ons en daar ging ik dan naartoe om eens te zien wat dat was. We moesten er wel al om 7uur zijn, maar ik vond het heel plezant! Er zijn verschillende dingen dat je kan doen en elk 'ding' is in een ander klaslokaal. Dus als je poezie doet, moet je naar dat klaslokaal gaan en daar zit dan 1 jurylid en soms ook een paar mensen die gewoon willen volgen (dat mag, maar moet niet) en dan doe je uw stuk en dan ben je er vanaf voor die ronde. Zo zijn er 3 rondes en dan worden de finalisten bekend gemaakt. Je doet elke keer datzelfde stuk voor een jurylid en in de finale voor 3 juryleden. Wat mij het meeste aansprak, was proza en overtuigende speech, dus dat ga ik waarschijnlijk doen :). En Colby is echt heel goed in Forensics! We wonnen in bijna elk onderdeel dat we meededen en we stonden 1ste! (oke toegegeven, er waren veel meer mensen van Colby dan van andere scholen maar toch :p). 
Normaal hadden we die maandag een game met Hugoton, maar door het 'slechte' weer waren die teruggekeerd. Maar doordat we die wedstrijd niet speelden. De volgende dag speelden we in Norton. Op de bus zagen we Madagascar 2 en Finding Nemo :p. Dit keer speelden de jongens echt goed, ongelooflijk eigenlijk, iedereen was verrast en heel blij natuurlijk en zo wonnen zij, net als de meisjes, hun laatste game. De volgende dag was de laatste keer cheer practice :( en dat deden we buiten, dat was wel leuk! Het was ook pyjamadag die dag. Je mocht in pyjama naar school, maar dan moest je wel 2 dollar betalen dat dan naar een goed doel ging. De volgende dag konden we gratis ontbijten op school. (het was vrije donatie). Dat sloeg ik natuurlijk niet over! Ze serveerden hun versie van pannenkoek :p wel lekker hoor met scrambled eggs, worst in de vorm van een hamburger :p, spek en een fruitslaatje. 
Vrijdag was dan 'dress as a farmerday' :p. Grappig om sommige mensen te zien. Spijtig genoeg was de helft van de school weg... 10 worstelaars waren naar state, met hun 3 coaches en 9 cheerleaders en vele supporters en dan waren er nog een 5tal al weg van donderdag voor state honor choir en band. Tijdens art deed ik amper iets want in het lokaal ernaast waren ze live de worstelaars aan het volgen op groot scherm, en wij mochten ook gaan zien en tijdens Health Science was dat alles dat we deden :p. Ook op zaterdag was het nog state championship voor de worstelaars en er zijn er 2 die ook kampioen werden!! Dustin Reed, junior, en Konnor Kriss, senior. Michael Tubbs werd 4de en dan een paar 6de, 7de en 8ste denk ik. Als team plaatste we 2de! Een heel goed seizoen dus voor de worstelaars!
Deze week was het substate voor basketbal. Ik ging op maandag en dinsdag. Op maandag gingen de meisjes naar Haven (5 uur weg!!!). We kregen een klein zakje van Lynn met wat snacks in en een flesje water :D. We zagen dus heeeel veel films, stopten een paar keer voor eten en een keer voor de meisjes om te oefenen. Spijtig genoeg was het eigenlijk voor niets, want ons team speelde niet goed en verloren dus :(. We moesten dan nog 5 uur terug. Voor avondeten stopten we in Taco Bell, maar de meesten zagen dat niet zitten en dus stapten we naar Wendy's. Natuurlijk waren die juist gesloten.. Dus wij nog verder lopen eigenlijk tot aan Arby's. Dan bleek de coach kwaad te zijn dat we tot daar waren gegaan, het was nogal gevaarlijk buiten volgens hen :p. Uiteindelijk lag ik pas tegen 1u30 in mijn bed, dat wordt een korte nacht. De volgende dag moesten de jongens naar Pratt (4 uur weg). Dat was dus al iets dichter, maar nog altijd een lange rit, zeker als je zo moe bent en je kunt maar niet slapen op de bus! Dit keer kreeg iedereen op de bus een grote zak vol met snacks en een flesje water! Ik heb nog altijd wat over :p. We stopten weer in Subway voor lunch en in Great Bend voor de jongens om te oefenen. Dit keer zagen we weer enkele films, maar een heel ander genre dan gisteren haha. In het begin speelden de jongens eigenlijk heel goed, allee eigenlijk miste iedereen en het duurde misschien wel een minuut voor de eerste punten werden gescoord! En dat waren wij die scoorden, jeej :D. We hoopten dus op een spannende match, maar al gauw herpakte het andere team zich en kwam wij verder en verder achter te staan. Voor de laatste 8 minuten besloten ze lopende klok te doen, omdat we toch geen kans meer maakten om te winnen :p. En dan zette het andere team hun jv spelers in en nadien deden wij hetzelfde. En dan was het gedaan. Ik was eigenlijk heel droevig, want dat was de laatste game ooit dat ik kon cheerleade :'(. Het was ook dan dat ik me realiseerde dat het einde echt wel dichterbij begint te komen en dat ik voor ik het weet weer in Belgie zit... Op de bus naar huis keken we weer enkele films en dit keer stopten we in Mcdonalds voor avondeten :p. Rond 12u30 lag ik in mijn bed.
Substate was voorbij en dus ook het basketbalseizoen. Maar ondertussen zijn de lentesporten al begonnen. Track begon deze week, maar ik kreeg de week nog vrij omdat ik nog had gecheerd op maandag en dinsdag. Voor mij begint het dus morgen! Ik ben heel enthousiast, maar ben toch ook een beetje bang :p. Vele mensen waren al stijf deze week en ik heb al een hele tijd niet meer gelopen, dus het zal zeker zwaar worden. Maar 30 maart is onze eerste wedstrijd al dus ik zal er ineens moeten invliegen. Ik ga waarschijnlijk sprint en hoogspringen doen. Maar ik zie wel of dat mogelijk is voor mij :p.
Allee nu ga ik nog genieten van mijne rustige zondag :D. En mijn laatste zondag als 18-jarige :) jaja mijn verjaardag komt dichtbij nu! Nog 3 dagen. Ik kan niet wachten om de cadeautjes te openen die de mama mij heeft toegestuurd EN de dvd te zien die de Matths heeft gemaakt voor mij!
Tot de volgende! 
Els
3/5/2012 09:41:36 pm

Hoi Kim, ik kan het begrijpen dat je het spijtig vindt dat cheerleaden erop zit. Maar ik wens je veel succes met je nieuwe sport.
En hopelijk vind je het toffe cadeautjes voor je verjaardag! Alvast van harte gefeliciteerd met je 19 de verjaardag! Amai, wat worden we oud :)

Reply
Ronny
3/6/2012 05:17:40 pm

Hey Kimmie,

geniet er nog even van want het begint inderdaad te korten. Geniet vandaag van uwe 19de verjaardag.

Paps

Reply



Leave a Reply.