Hey,
Hier ben ik weer, beetje laat, maar beter laat dan nooit he :).
Zoals je in de titel al kan lezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat januari voor mij de slechtste maand was!
Dat wil niet zeggen dat ik niets tof heb gedaan ofzo, integendeel, maar deze maand was toch een beetje anders dan de anderen. De redenen: ik ben juist meer dan een week ziek geweest en ik merk dat wanneer ik ziek ben, ik echt verlang naar de mama en papa.. Dus zo had ik het wel wat moeilijk vaak. Ook om bizarre reden droomde ik de laatste dagen/weken meer en meer over Belgie, wat het niet gemakkelijk maakt hier.

Maar dus ondertussen is het februari en ik voel mij al pakken beter en geniet nu eens te meer :D. Het is echt een hele verandering met een week geleden, in positieve zin, dus ik ben heeeel blij :)!!
Zoals ik al zei januari was had ook wel enkele toffe dingen, zoals de Orange and Black Classic!
Deze begon op donderdag. We hadden gelukkig geen seminar en dus konden we om 2u30 naar huis! Zo had ik zeker genoeg tijd om mij klaar te maken (en zelfs om te skypen met de mama :p). We moesten dus cheeren voor de jongens- en meisjesgame. De meisjes wonnen, de jongens verloren (zoals gewoonlijk). Ook moesten we tijdens de helft onze routine opvoeren en achteraf had iedereen een slecht gevoel, maar toen we het filmpje zagen, zag het er eigenlijk wel heel goed uit. Iedereen had wel iets fout gedaan, maar dat viel niet zo heel hard op en iedereen vond het zo leuk dat we vroegen het nog een keer te doen!
Rond 22u was ik thuis, dus dat was nog goed te doen, ik ging dan meteen slapen zodat ik de volgende dag weer naar school kon. Op school vroeg Madison of ik na het cheeren die avond naar haar thuis wou en eventueel zelfs blijven slapen. Natuurlijk wilde ik dat! Dus toen ik thuiskwam, was het mijn zak maken voor het cheeren en om te blijven slapen :p. Dit keer verloren de jongens en de meisjes. Toch blijft het cheeren heel plezant :D. De meisjes speelden in de community building en het was zeker een spannende wedstrijd. Na hun wedstrijd moesten wij ons spoeien naar de school want daar hadden de jongens hun wedstrijd. Nadien gingen Madison en Christina langs MacDonalds voor een drankje en dan gingen we naar Madison's huis, waar ook Bailey en Tomi en Amy naartoe gingen. Het was echt plezant en rond 1u gingen we slapen. De volgende ochtend al vroeg wakker en dan zijn we met zn allen naar Dailight Donuts geweest waar Madison ons trakteerde op, uiteraard, donuts, mmm lekker. Dan hadden we nog veel tijd om ons klaar te maken en Bailey besloot mijn haar te stijlen :p. Dan hadden we de jongensgame om te cheeren, en spijtig genoeg  verloren ze ook hun laatste match. Vervolgens hadden we dan tijd om rustig lunch te eten. De zwemclub verkocht lunch (een hoofdgerecht, drankje en stuk taart) als sponsoractie dus at ik daar iets. Na lunch moesten we ons gaan klaarmaken om onze routine nog eens te doen! Jeej. Ik vond dat het deze keer beter ging dan donderdag. Ik maakte in ieder geval geen grote fouten meer haha. Normaal had ik dan tijd om naar huis te gaan, maar Lynn zei dat we vroeger naar de school moesten voor de meisjesgame, dus ging ik maar ineens rechtstreeks naar daar. De meisjesgame was echt heeeeeel spannend! Niet te geloven. Ik heb echt heel hard liggen roepen en cheeren, ni normaal :D. Het ging een hele match gelijk op en op het einde stonden we 3 punten achter en we kregen dan de bal en, letterlijk, de LAATSTE seconde probeert nog iemand van ons team een driepunter te scoren en dat lukte!!! JEEEEEJ haha, het waren dan verlengingen (4 minuten extra). We begonnen slecht en kwamen al direct 2-3 punten achter te staan en wij het publiek laten opstaan en mee roepen enzo en dan maakten we gelijk, en dan stonden we voor en dan na een paar fouten langs beide kanten waarbij de meeste nog eens punten scoorden, hoorden we eindelijk het signaal dat het gedaan was! WE HADDEN GEWONNEN woehoew :) Allee de meisjes stonden nu 3de omdat ze een match verloren hadden. Iedereen dus heel blij en dan snel foto trekken en dan moest ik terug naar de Community Building voor het dansje van band en de 2 koren. We oefenden het een paar keer in een veel te kleine zaal :p en dan was het zover. Ik vond het echt heel leuk om te doen en ik denk ook wel dat het zeer geslaagd was! Nadien kon ik normaal naar huis, maar omdat ik in koor ben moest ik ook zo het eetstandje doen en dus na ons optreden ging ik daar naartoe. Ik at dan nog een hotdog als avondeten, maar kreeg niet veel later buikpijn en ik begon mij slecht te voelen :(. Dat was het begin van mijn ziekte denk ik. Ik bleef toen tot na de laatste game want dan was het prijsuitreiking van o.a. de prijs voor de cheerleaders dat we dus hoopte te winnen. Eerst waren er allemaal andere prijzen en dan de laatste was eindelijk de spirit award! Ze zeiden dat er deze keer twee winnaars waren! De eerste waren Liberal denk ik, maar die waren al door, de tweede waren WIJ jeeej iedereen heel blij natuurlijk. We namen dan de prijs in ontvangst en dan weer een paar foto's en ne proficiat enzo en dan was het gedaan (eindelijk). Ik was toch blij toen ik eindelijk thuis was! De volgende dag was ik dus ziek en de week erop heb ik 1,5 dag thuisgezeten en dan naar de dokter geweest en blijkbaar had ik weer een virale infectie, maar dit keer had ik ook koorts af en toe. De dokter zei dat als ik de volgende morgen (vrijdag) geen koorts had, ik naar school kon gaan en dat deed ik dus: geen goed idee. Ik zat 's avonds thuis met 38.3 graden koorts... Op zaterdag was het dan sneeuwbal en ik was lang aan het twijfelen of ik wel zou gaan. Uiteindelijk besloot ik te gaan, maar daar voelde ik mij toch nog te slecht. Ik nam wat Ibuprofen (pijnstiller), maar rond 9u45 besloot ik toch maar terug naar huis te gaan. Op zondag dan terug wat bijgeslapen en al een beetje beter, maar toch nog altijd niet helemaal hersteld. Maandag ben ik dan weer maar voor een halve dag naar school geweest, in de namiddag dus ziek naar huis en ook op dinsdag bleef ik nog thuis. Dinsdag voelde ik mij wel al een pak beter, maar ik denk dat het een goed idee was om nog thuis te blijven zodat ik zeker goed uitgerust was om op woensdag terug naar school te gaan. Die dag vertrok Tod ook naar de academie in Salina voor een training en dus stonden Jess en ik er alleen voor. Maar eigenlijk vind ik dat we dat heel goed gedaan hebben haha. Voor vrijdag was er een sneeuwstorm voorspeld en dus op donderdag zeiden ze dat we de volgende dag geen school zouden hebben, jeej. Het grappige was dat op vrijdag toen ik opstond er niets van sneeuw lag :p. Maar ja zo heb ik toch eens een sneeuwdag gehad e (een dag vrij door de sneeuw).
Op donderdag tijdens seminar kwamen Marie haar moeder en zus aan en ze verrasten Marie, die echt heel erg aangedaan en verrast en blij was :D. Ze wilden ook Tod ontmoeten zodus nodigde hij hen uit op zaterdag voor een etentje bij ons thuis. Ik moet zeggen dat ik het heel plezant vond! En zo kon ik ook nog eens Frans horen e. Ik heb het niet gesproken, maar wel gevolgd toen Marie in het Frans sprak met haar mama of zus. We hadden nadien ook een leuke babbel over o.a. de verschillen tussen Amerika en Belgie e.d. Echt plezant!
Op zondag heeft Tod mijn huis (allee ons mama haar huis :p) in Belgie opgezocht op Google earth en dan met streetview hebben we de buurt eens verkend, dat was echt raar om da zo te zien haha. Maar ik vond het wel knap en leuk om dat allemaal eens terug te zien. Want ja vandaag zit ik exact 6 maanden in Amerika, een half jaar :o.
Wat vliegt de tijd toch snel voorbij!
Zo dat was weer een hele boterham, ik ga er echt waar proberen aan te werken om wat sneller iets op mijn blog te zetten, zodat het niet meer zo lang is :).
Nog een ding haha: vandaag heb ik nog eens een wedstrijd om te cheeren, jeej, want het zal spijtig genoeg snel gedaan zijn! Deze maand nog en dan als we het tot 'state' maken de eerste week van maart ook nog, maar dan is het gedaan :( Ik zal het zeer zeker missen :'(. Dus profiteer ik er nu nog wat van e.
Els
2/9/2012 03:10:29 am

Hoi Kim, ik ben blij dat je terug oke bent. Zo kan je weer volop genieten. Het filmpje van jullie routine zou ik toch ook graag eens zien. Maar ik kan ev. wachten tot je thuis bent. Hou je goed!

Reply
Ronny
2/9/2012 07:35:43 pm

Goe bezig ze kimmeke, ge ziet he uwe papa missen hoort er nog steeds bij he.
Kben blij dat je terug beter bent en verder kunt genieten.

Reply



Leave a Reply.