Picture
We zijn ondertussen al enkele dagen in Kansas en het was al ongelooflijk! De reis was wel super lang en Matthias en ik waren echt kapot na de lange vluchten. We vertrokken vanop Zaventem 's morgens vroeg om dan 8u30min later te landen in Philadelphia. Daar moesten we iets langer dan 4u wachten vooraleer onze  volgende vlucht vertrok. Deze ging dus naar Kansas City en duurde ongeveer 3 uur. Toen we dan eindelijk landden, waren we allebei al op. we stapten van het vliegtuig en wilden naar onze bagage gaan als we ineens Tod zagen. Jeej :D het was zeker en vast een blij weerzien, maar Matths en en ik waren doodop en hadden nog een lange autorit voor de boeg. We stopten nog even in 'the mall' om eten te gaan halen en dan vertrokken we. Het vliegtuig was iets na 19u geland en iets na middernacht kwamen we aan in hun nieuwe huis in Hays! We kregen nog een korte rondleiding doorheen het grote huis en dan gingen we meteen naar bed. 
De volgende dag waren we al vroeg wakker, mss toch een jetlag deze keer.
Vandaag gingen we zwemmen in het openlucht zwembad. We gingen samen met Tod en de kids en amai dat was zalig! Het was heel warm buiten (rond de 40 grade) met een warme wind, dus we konden de afkoeling zeker goed gebruiken. Na enkele uren in het zwembad door te brengen gingen we terug naar huis en aten we corn on the cob dat is maïs maar nog op z'n 'steel' of hoe ik dat ook moet uitleggen :p
Dit weekend was het ook Wild West Festival en dat betekent dat er ook een kermis stond. Daar gingen we 's avonds nog naartoe met de kinderen en dat was ook wel tof. Er waren enkele gekende attracties, maar we zagen ook enkele attracties die we in België nog niet zijn tegengekomen. 
Nadien waren Matthias en ik wel weer doodop, om 22u vielen we bijna in slaap op de zetel dus gingen we vroeg slapen.
Dan was het alweer zondag. Vandaag weer vroeg wakker, maar toch wat langer blijven liggen. Tod had gezegd dat we naar het meer gingen, dus rond de middag vertrokken we naar het meer (een klein uur rijden, valt dus heel goed mee hier) Tod heeft vorig jaar een boot geërfd en die namen we dus mee. Aan het meer aangekomen, reden we de boot in het water en kon onze ontspanning beginnen. Het was weer stikheet, maar op het meer was het gewoon zalig. Af en toe legden we de boot stil om in het meer te springen en wat te zwemmen of met de football te gooien en dan vaarden we terug wat verder. Het was puur genieten. Tod heeft ook een 'tube', dat is een soort drijvend ding waar je met twee naast elkaar kunt gaan inzitten en dat hangt met een koord vast achter de boot. Matths en ik kregen de eer om het als eerste te testen. We gingen erin zitten en Tod ging dan op volle snelheid met de boot om te proberen ons eruit de krijgen, dat was zooo plezant, ik kon gewoon niet stoppen met lachen. 
We stopten ook nog even aan een klein strand. Er was wat zand, veel stenen en schelpen en rotsen. Ik besloot om opmde rotsen te klimmen en zo vanop een bepaalde hoogte te genieten van het supermooie uitzicht.
Wat ben ik toch blij dat ik terugben!
's avonds reden we dan terug en opnieuw was im kapot, weer vroeg gaan slapen dus.
Maandag moesten Jess en Tod gaan werken, dus moesten wij op de kinderen letten. Na al wat langer geslapen te hebben, kwam ik beneden en Jess was er nog, ze ging bijna vertrekken naar werk en dan kwam Tod plots even langs met donuts, mmmm :)
We hebben samen met de kids wat tv gekeken, op de trampoline gesprongen en op de wii gespeeld.
Tod was redelijk vroeg thuis en Matths en ik besloten even langs de bank te gaan om geld af te halen. We wilden te voet gaan, maar dat was wat ver met deze hitte en we hadden niet veel tijd. We besloten dan met de fiets te gaan. Maar amai dat was zweten met dit weer :p de mensen vinden het ook altijd raar dat wij de fiets hier gebruiken en geen auto haha.
Daarna gingen we dan eten en het was mijn lievelingseten :D (of toch een van de) het waren hashbrowns met biscuits and gravy, mmmmmmmm lekker. 
Achteraf keken we nog wat tv, speelden we een gezelschapsspelletje met Jess en de kids, gingen we weer op de trampoline en dan zagen we nog een film met Tod. Alhoewel dat Tod in de helft van de film ging slapen omdat hij moet gaan werken :p Matthias en ik bleven op tot het einde van de film en dat was de eerste keer dat we zo laat zijn kunnen opblijven :) 
Voila, dat is het voor nu. Hopelijk volgt er snel nog een blog en een die minder lang is haha.

Els
7/9/2013 05:34:25 am

Hey Kim
tof dat je een soort dagboek bijhoudt op je blog. Ik weet dat jullie allebei op en top genieten ginder en dat het veel te vlug vooruit zal gaan. Maar ik vind het tof voor jullie dat jullie ginder zijn geraakt. Nog veel plezier!

Reply



Leave a Reply.