Dit keer ben ik eens wat sneller met mijn volgende blog :).
Eerst en vooral wil ik alle studenten die examens hebben of zullen hebben binnenkort succes wensen! 
Het belangrijkste dat ik nu te vertellen heb, is over mijn drie dagen cheerleaden denk ik... Het begon dus op donderdag. We vertrokken om 1u30 met de bus naar Hays. Sommigen moesten met de suburban en die vertrokken pas rond 2uur. Toen we daar aankwamen (na 1u30 rijden!) moesten we ons omkleden in de toiletten en dan konden we gaan stretchen. Voor de wedstrijd begint stellen ze eerst 5 personen van elk team voor en voor de cheerleaders betekent dat een sprong/stunt bij elke persoon van ons team. Nadien moeten we dan aan de zijkant staan en daar doen we dan regelmatig cheers, zoals GO GO G-O GO Eagles GO :) en vele vele anderen :p.
Het was echt heel leuk en ik maakte echt veel plezier. We moesten ook regelmatig met vanalles en nog wat lachen haha. Iedere keer als het een full time out is, gaan we het veld op en doen we een bepaalde cheer en meestal een stunt ook. Tijdens half time krijgen we dan even pauze en ook tussen twee games krijgen we pauze. We moeten cheeren voor zowel het jongens- als het meisjesteam. Spijtig genoeg verloren we beide wedstrijden, hoewel de meisjes het heel goed hadden gedaan, het was nipt! Op donderdag kwamen we rond 10uur thuis geloof ik. Op vrijdag moesten we dan weer naar Hays en ik dacht dat ik om 4uur klaar moest staan, dus ik bleef op school tot 4uur en dan bleek dat de suburban, waar ik mee meereed, pas om 5uur vertrok. Ik ging dan nog even naar huis en heb dan nog snel kunnen skypen met de mama, wat heel leuk was omdat het zo lang geleden was! Ik moest ook een rugzak maken met spullen om eventueel te overnachten. Ook dit keer weer veel gecheerd en eigenlijk hadden we een soort competitie met het andere cheer team, we wilden luider en beter zijn uiteraard. Achteraf heeft de coach van het andere team naar het schijnt gezegd dat ze echt verbaasd was en dat wij het veel beter deden dan haar team :) dus dat was wel leuk om te horen natuurlijk. Ze besloten toch terug naar Colby te gaan met als gevolg dat ik pas om 1u30 in mijn bed lag en de volgende dag moest ik al om 7u30 opstaan! :o Ik had ondertussen ook een verkoudheid gekregen dus mijn stem was niet echt denderend meer :p Toen ik op zaterdag opstond, had het echt al heel hard gesneeuwd en we hadden al enkele centimeters sneeuw, misschien 10-15 cm. Twee cheerleaders hebben zelfs niet mee geroepen omdat hun stem gewoon weg was. We waren ook allemaal heel moe en zeker naar het einde toe was iedereen het zowat beu aan het worden gewoon omdat het teveel was.  Ik had wel geluk en kon het paswoord voor internet krijgen en zo heb ik dus kunnen skypen met oma, tante Leen en Marijke, wat echt heel leuk was en ook heel lang geleden dus ik was echt blij :) en later nog even met de Matths en de mama kunnen skypen :D. Ik was toch heel blij toen ik weer thuis was, rond 7uur, en eindelijk weekend had. Voor de rest van dat weekend heb ik echt niet veel meer gedaan, vooral veel geslapen en op zondag weer geskyped. Ik was echt heel moe op zondag dus had echt geen zin om iets te doen en ook gisteren was ik heel moe. Vandaag is het al iets beter, maar ik moet weer gaan cheeren dus het wordt weer een zware dag.

Oke ik had geen tijd meer om mijn blog af te werken, de volgende les begon al dus probeer ik het nu af te werken :)

Ik moest gisteren dus weer naar Hays. We moesten om 1uur de klas verlaten en ons naar de bus begeven. Rond 1u15 vertrokken we en na 1u30min rijden kwamen we aan in Hays. Het lijkt wel mijn tweede school geworden :p. 
Vandaaag moesten zowel C-team, jv, als varsity spelen en dan jongens en meisjes, dus dat waren heel veel matchen. Gelukkig moesten wij enkele voor varsity cheeren en dat was dus maar 2 games. Wij hadden dus eerst veel tijd voor huiswerk e.d. en dan hadden we veel tijd om ons om te kleden en klaar te maken en stretchen enz. :p
Het cheeren zelf blijft uiteraard heel plezant, maar ik voelde mij niet echt 100%. Ik moest veel hoesten en ik had buikpijn en dan is het moeilijk om er nog steeds met een glimlach te staan, maar het is gegaan. Omdat het zoveel games waren, konden we pas laat vertrekken met als gevolg dat ik pas om 11u20 thuis was. Ik was echt kapot! Vandaag heb ik dus echt een slechte dag. Ik ben heel moe en heb nog altijd last van mijn valling dus veel hoesten en snutten... Een ding vandaag was wel heel plezant: in het ziekenhuis kon ik vandaag naar materniteit en daar zag ik een heel schattige baby van enkele tientallen minuten oud :) Zo lief...
Ik zal toch blij zijn wanneer ik naar huis kan gaan en ik ga vanavond heel vroeg slapen denk ik :D.
Eigenlijk heb ik ook niet zo veel zin om naar cheer practice te gaan, gewoon omdat ik zo moe ben en echt geen kracht heb om mijn sprongen te oefenen of te stunten... We zien wel hoe het zal gaan zeker.
Tot de volgende :) 
Els
12/8/2011 02:48:07 am

Tof dat je zo snel nog eens op je blog geschreven hebt. Veel beterschap met je valling en nog veel plezier in't ziekenhuis en met al de rest!

Reply



Leave a Reply.