Nu het de laatste dag vakantie is voor mij, is het hoog tijd dat ik nog eens een blog schrijf :p.
21 December had ik dus mijn laatste dag school en 's avonds had ik dan de lock-in van de cheer leaders. Eerst had ik thuis al een eerste kerstfeest. De ouders van Jess kwamen en dan hadden we samen cheeseburger-soep en deden we al enkele cadeautjes. Mimi (moeder van Jess) had zelfs een cadeautje voor mij :). Het was een mooie cilindervormige doos met een kaars in die ook batterijen heeft en dan op bepaalde momenten op de dag licht geeft. Staat nu op mijn kast hier. Ook zat er een paar mooie wollen sokken in, zalig voor wanneer het koud wordt hier!! Dan ging ik dus terug naar school voor de lock-in. Dat was echt heel plezant! Toen iedereen er was, deden we eerst de cadeautjes. We zaten allemaal in een cirkel en dan gaf de eerste persoon een hint zodat wij konden raden voor wie dat cadeau was. Uiteraard was ik als laatste om mijn cadeau te ontvangen :p maar ik ben er heel blij mee. Ik kreeg een cadeau van Kortney en dat bestond uit 3 sterren in verschillende grootte en de grootste is in rood, middelste in blauw en kleinste in wit! Dat is dus perfect om in mijn kamer in Belgie te hangen e :) Momenteel hangen ze hier in mijn kamer...
Na de cadeaus gingen we een spel spelen... We hadden enkele zaklampen en we gingen dan naar het auditorium waar het echt pikkendonker is en twee mensen moesten zich samen verstoppen en dan ging de rest naar binnen. We moesten ons dan verspreiden en de personen zoeken die waren verstopt. Ik had geen zaklamp en volgde dus verschillende personen die wel een zaklamp hadden. Omdat de meesten zo bang waren, vormden zich een paar groepjes en iedere keer er een persoon of groep verdween (omdat die de personen die waren verstopt hadden gevonden en daar dus bij gingen zitten) waren er mensen echt bang enzo, heel grappig. Dan was Jake weg en plots hoorden we iets vallen en iedereen begon echt heel hard te kressen, zoooo grappig haha. Ik moest gewoon heel hard lachen :p. Raar want meestal ben ik degene die het gemakkelijkst verschiet :D. Ze waren dan allemaal naar buiten gelopen... Toen ze terug wat gekalmeerd waren, gingen we terug naar binnen. Ik vroeg dan een zaklamp van iemand en ging naar de plek waar we het lawaai hoorde en zag daar iedereen verstopt onder de piano :p. Ik ging er dan mee bij en deed de zaklamp uit en ik hoorde de anderen nog roepen: 'Kim, Kim where are you? Oh no we lost Kim' haha.
Uiteindelijk vonden ze ons en dan mochten 2 anderen zich verstoppen. Dat hebben we toch een lange tijd volgehouden. Toen ik het beu was, ging ik terug naar de gymzaal boven (waar ze normaal worsteltraining hebben) en at daar verschillende dingen die ze hadden meegebracht! En nee niet alleen maar ongezonde dingen! Ik at ook een appel. Ik was dan even met een paar naar een film aan het zien en dan wat aan het praten en dan besloten ze naar de basketbalzaal te gaan en daar gewoon wat te spelen. Dat deden we dus en we haalden enkele ballen uit de opslagruimte en dan karretjes waar we opzaten en dan rond de zaal rolden en dan hadden we een basketbal waarmee we aantoonden waarom we cheer leaders zijn en geen baskbetbalspelers ;). We hadden ook muziek en dan dansten we wat en dan begon ik toch wat moe te worden. Ik ging terug naar boven, keek naar 'Water for Elephants' en tegen het einde van de film ging ik al op mijn bed liggen (ja Tod had mij zo'n opblaasbaar bed gegeven, zalig). Toen de film gedaan was (rond 3 uur denk ik) wilde ik gaan slapen, maar er waren nog enkele mensen wakker en die zetten de film 'Bridesmaids' op en dus keek ik daar nog een stuk naar en toen ik probeerde te slapen, betrapte ik mij erop dat ik eigenlijk nog gewoon was aan het meeluisteren met de film. Uiteindelijk viel ik tegen 4uur in slaap denk ik. Ik had gehoopt om dan lekker lang uit te slapen, maar om 7uur gingen de lichten alweer aan: we moesten opstaan, opruimen en vertrekken :(. Ik was dus vroeg terug thuis. Ik besloot dan al meteen te profiteren van de vakantie en dus te skypen :). In de vakantie heb ik niet zo heel veel gedaan. Ik heb bijna elke dag geskypet (misschien 3 niet), ik heb ook veel Italiaans geleerd, wat ik heel plezant vond, ik heb ook heel veel uitgeslapen, wat ik echt nodig had, ...
Uiteraard heb ik ook gefeest. Op 24 december hebben kunnen skypen met een deel van de familie. Zij hadden hun kerstfeestje dan en hier hadden we niet echt plannen, dus skypeten we een lange tijd en zo was ik toch nog een beetje deel van dat evenement :D. Ik vond het zeer leuk. 's Avonds maakten we hier nog onze cadeaus open. Ik kreeg een T-shirt van KU (Kansas University) en daar staat ook in het groot Kansas op en dat is echt een zalige T-shirt, ben er heel blij mee! En ook een blauwe armband die ik eigenlijk onbewust zelf had uitgekozen :p. Op kerstdag zelf gingen wij naar Scott City (ongeveer een uur rijden), maar eerst ontdekte ik dat er ook sok ophing voor mij met heel veel lekker snoep en lekkere koekjes in en een soort doek ook van KU, LEUK!! In Scott City gingen we dan eerst naar de kerk (deze leek erg op de kerk in Belgie) en dan naar het huis van de grootvader van Jess. De grootvader woont er niet meer, maar ze hebben het huis dus nog altijd. Ook de twee zussen van Jess kwamen met hun familie en natuurlijk haar ouders ook. Er was dus veel volk en NATUURLIJK heel veel eten. ik at veel groentjes, omdat ik dat anders hier niet zoveel eet, spijtig genoeg. Maar ik at ook veel dessert, maar het was ook allemaal zo goed. We bleven dan nog een lange tijd napraten en dan wisselden de zussen cadeautjes uit met elkaar en hun kinderen en dan vertrokken we naar huis. Op maandag kwamen dan de ouders van Tod langs voor Kerstmis :p. Dit keer aten we hesp en heerlijke patatjes en mais :). Ook nu weer kreeg ik cadeautjes! Nu dus van Tod's ouders. Ik kreeg een mooie vest (van $60 :o), een soort juwelendoosje in de vorm van een naaldhak (staat ook mijn kast nu :D) en 6 potjes nagellak die lichtgeven in het donker :). NICE!! 's Avonds had ik afgesproken met Christina en Madison om naar de cinema te gaan. Daar zagen we 'Sherlock Holmes 2' heeeeeeeel goeie film :). Vrijdag hadden we weer afgesproken om iets te doen, dit keer gingen we shoppen :). Eerst gingen we naar Dollar General waar Madison mij hielp om schmink uit te kiezen. Dan gingen we naar Walmart om wat kleren uit te kiezen. Madison stelde voor dat iedereen een outfit uitkoos voor mij en ik moest die dan allemaal uitproberen :D. Uiteindelijk kocht ik daar 2 jeansbroeken, 2 T-shirts en een trui. Vervolgens gingen we nog even langs Maurices (waar ik mijn eerste jeansbroek heb gekocht samen met Jess enkele maanden geleden). Ik had besloten om niets meer te kopen, maar er was een rek met kleren aan 75% korting, dus ik keek toch maar even rond en Madison had echt een chique blouse gezien. Ik probeerde die dan en was inderdaad wel heel goed en dus kocht ik dat ook nog maar. Zo'n blouse had ik toch nog nodig voor als we ons moeten opmaken met een basketbalwedstrijd... We spraken toen ook af dat we oudjaar samen zouden vieren bij Madison thuis. Op zaterdagavond ging ik daar dus naartoe en ik heb mij echt goed geamuseerd. Er was veel lekkers, o.a. ook groente en fruit, waar ik veel van at :p. We babbelden dan ook veel en ook met haar moeder, een hele toffe! Dan besloten we alledrie onze nagels te doen en alledrie in het roos :). Na nog veel babbelen en lachen enzo, zagen we naar een film genaamd 'Monte Carlo' met Selena Gomez en dat is echt een goeie film, we gingen er alledrie helemaal in op! Madison en Christina willen nu ook naar Parijs (waar een gedeelte van de film zich afspeelde) en Monte Carlo! Na de film weer even gepraat en dan ging Christina naar huis. Ik bleef bij Madison slapen en dus keek ik nog even tv en ging nog even op de laptop en om 4uur ging ik slapen. Om 11uur stond ik op en Madison heeft toen zelfs voor mij een omelet met groentjes gemaakt, mmm heerlijk! Dan ging ik weer naar huis en kon ik even skypen met de ouders die al iets langer in het nieuwe jaar zaten, wat ik echt zo raar vond haha. Gisteren was er dan een basketbalwedstrijd en toen ik 's morgens om 8u30 nog goed aan het slapen was, kreeg ik ineens telefoon van onze coach met de mededeling dat we om 10 uur training hadden!!! Plezant om zo wakker te worden :(. Maar ja ik ging er dan naartoe en we werkten nogal hard aan onze oefening voor 19 januari, wat steeds dichterbij komt. Rond 12u hadden we gedaan en kon ik naar huis om nog een beetje te rusten. We werden om 5u45 in Community Building verwacht en om 6u30 begon de wedstrijd van de meisjes. We speelden tegen Goodland, onze rivalen, dus de spanning was hoog. Het cheeren was weer ontzettend leuk! Vooral toen Christina haar schoen verloor door haar been te zwaaien :p Dat was echt zooo grappig, ik had echt nog lange tijd de slappe lach met haar!!! Gelukkig wonnen de meisjes en dan was het tijd voor de jongens. Omdat de jongens al elke match hadden verloren, hadden we niet zo heel veel hoop, maar eigenlijk speelden ze best goed en ze stonden zelfs een tijd op voorsprong en dan was het weer gelijk en dan stonden we weer achter en dan weer op voorsprong, allee ze maakten het dus heeel spannend. Ook de leerlingen van onze school waren heel hard aan het supporteren en de sfeer was gewoon bangelijk. En uiteindelijk WONNEN ze!!! Iedereen echt heeeel blij maj. En dus rond 10 uur was ik weer thuis en ik kroop meteen mijn bed in, ik was moe.
Vandaag dus voor de laatste keer uitgeslapen. Tot ongeveer 10u-10u30 en dan voor de laatste keer deze vakantie geskypet. Ondertussen is het bijna half 3 en om 3 uur heb ik weer training met de cheer leaders. Ik hoop dat we dit keer een beetje verdergeraken met de oefening en dat we kunnen stunten, want door mijn rug hebben we dat lange tijd niet kunnen doen en er is nog een nieuwe stunt dat we moeten oefenen... Maar ja we zien wel.
Sorry voor de lange blog en dat het zo lang geduurd heeft, ik zal proberen de volgende blog dit weekend al te schrijven, zodat het wat korter is en dan kan ik meteen over mijn nieuwe lessenrooster schrijven en hoe de lessen al zijn vergaan ;).

Ronny
1/8/2012 03:58:36 pm

Ik heb nog eens even de tijd gevonden om uwe blog te lezen.
Goe bezig zene.

Reply
Viviane
1/18/2012 06:22:19 am

Amai Kim: druk druk druk druk

Reply



Leave a Reply.